Cand imi vine…

Saptamana trecuta, m-a apucat. Grav de tot. Asa ca am luat telefonul, am deschis agenda si am sters multe numere, in ordine alfabetica. Cand spun multe, ma refer la 50-60. Mi-a venit, pur si simplu. Nu-s nebuna, sunt impulsiva. Si chiar nu-mi pare rau ca am facut-o. Apropos…la numere necunoscute, private, ascunse, nu raspund. 😆

Cele mai multe, erau de barbati. Alin, Bogdan, Cristian, Dani ( nu Otil ) 😀 , Vali, si multi altii de care nu-mi mai amintesc. Am sters si fete . Si nu-mi pare rau. Nu-i mai vreau inapoi. Mi-e foarte bine fara. Si presimt ca voi mai sterge pe cativa… 🙂

5 gânduri despre “Cand imi vine…

  1. Pingback: Cand imi vine… - Ziarul toateBlogurile.ro

    • @ Ilina : Multumesc de grija ! Dar nu e cazul. Sunt ok . Sunt doar intr-o perioada in care scap de lucruri inutile din juru-mi. Atat. E ca atunci cand arunci sau dai de pomana niste incaltaminte, imbracaminte. Ce nu mai folosesti, arunci ? Right ? 😀
      Desi nu stiu cine esti, te pup si eu. Sa-ti fie bine si tie ! 🙂

  2. Ma recunosc pe mine acum multi ani, cand aveam astfel de momente de impusivitate si luam tot felul de decizii pripite, dupa care tot eu regretam amarnic. :))

  3. Nu regret. Daca decid sa fac un lucru intr-un fel, il fac si gata. Nu e loc de regrete! Chiar nu-mi pare rau. 🙂 Sunt impacata cu mine.

Lasă un răspuns

